torsdag 4 mars 2010

Tredje gången gillt

Första försöket fick ställas in pga magsjuka. Andra försöket bokades om pga krokodiltårar. I torsdags var det dags. Tredje gången gillt tänkte jag. Inget kan väl gå fel nu. Det handlar om ett besök hos duktiga Fotografen Carina Vallin. Syskon skulle förevigas tillsammans och Micas 1-år-och-4-månader-bilder skulle tas. Mica knäckte koden direkt och fattade vad vi var ute efter. Hon satt väl stilla i en nanosekund. På sin höjd. När fotografen plockade fram rekvesita, hämtade Mica något helt annat. Allt för att slippa vara framför kameran. Hon hängde hellre i clubfåtöljerna i rummet bredvid studion. Det gick inte att lirka med vår lilla solstråle. Mamman och Mica ville inte samma sak. Philip lekte cowboy mellan varven och kämpade tappert. Han tröttande dock till slut på sin motvilliga lillasyster. Vi ska på visning till veckan och välja bilder. Enligt Carina finns det en hel del guldkorn. Bara ett proffs som Carina kunde fånga Mica på bild denna dag.


Foto: Carina Vallin

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Hej Mary!!

Vet du, när jag hämtade ut mina Lindex-jeans idag så kollade jag, och de hade ett par kvar i Strl 86 så jag lade undan dem på Marie tills imorgon. Vill du så kan du ju åka och köpa:-)

Kram Kakan

Marie sa...

Kakan...Tack söta du! :) Vad snällt!! <3 Jag såg ditt inlägg först nu, men jag ska ringa direkt imorgon och kolla om de finns kvar! Hoppas hoppas hoppas...
Krampåre! M