måndag 13 december 2010

Namntavlor

En liten Hugo är född och jag har fått den stora äran att vara hans fadder. Till Hugos dopdag beställde jag en tavla från duktiga Helen som driver bloggen HUSnrNIO. Doptavlan är i formatet A3 och jag valde limegrönt och turkost i kombination med svart. Hugos mamma som fyllde är i slutet av oktober fick också en tavla. En familjetavla med namnen förevigade i ett snyggt &-tecken. Även den från HUSnrNIO. Kolla in Helens blogg för mer inspiration och snygga tavlor!




3 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Tack för dina vänliga ord om mina tavlor=) Kul att höra att mottagarna gillade dem också! Ha en trevlig tisdagkväll.

♡ Kakan♡ sa...

Sådär ja, nu har jag minsann också lagt en beställning hos Husnrnio:-) Ett par till Julia & Elin, Ida får vänta till hon har eget rum....

Kram & tack för tipset!!

Marie sa...

Vad roligt Kakan! Då får jag se bilder på din blogg sedan :) Kram M