tisdag 12 januari 2010

Seriekrock


Just nu krockar två av mina favoritprogram. Mästarnas Mästare startar i SVT ikväll. Bygglov, som är mitt favvo inom inrredningsprogram, kör sitt andra program för säsongen. Det blir Bygglov först och sedan Mästarnas Mästare på SVT Play. En TV-kväll i Tolvan med andra ord. På tal om Bygglov så är det endast dem jag skulle våga anlita. Gillar superduktiga Mijas inredningssmak. Simon & Thomas skulle jag inte våga släppa in!
__________________________________________________________
Uppdatering:
Programmet är slut och jag är lyrisk. Hur snygg blev inte takterassen? Garaget blev organiserat snyggt. Vardagsrummet muy bien. Allt stilrent och svart-vitt. Helt i min smak. Jag säger bara: Välkommen hem till oss när du vill, Mija. Du har fria händer. Helt och hållet.

2 kommentarer:

ullangullan sa...

Såg det också igår! Håller med, Bygglov är dem man skall anlita - det gör allt med smak och sjukt snyggt blir det.. jag dräglade över garaget.. och längtar tills man kan få iordning på samma sätt i vårt pannrum. Drömma är ju iallafall lätt! Kram

Marie sa...

Ullan: Ja, visst är de duktiga! Mija är min stora idol!! :) Jag drömmer om att ha ett eget garage först och främst... :)
Krampåre!