tisdag 18 maj 2010

&-tavla

Nu är hela familjen förevigad i ett tjusigt &-tecken. Den fina svart-vita postern är inramad och upphängd. &-tavlan har jag beställt av kreativa Helen som driver bloggen HUSnrNIO. Har du inte besökt henne så gör det. Hon producerar massor av härliga tavlor!


Tanken är att jag ska göra om vår svart-vita familjefotovägg. Det har blivit fler och fler fotografier med åren och nu börjar det bli trångt på tavellisterna. Alla foton ska hängas om och direkt på väggen. Den fina &-tavlan ska hänga bland alla fotografier. Men först ska alla nya bilder ramas in och det ska mätas och måttas och provhängas...

4 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Ja just det - jag lånar gärna bilder inom kort:)

HUSnrNIO sa...

Så kul att du är nöjd med tavlan:) Kul att se den "live". Ska bli intressant att se hur den blir tillsammans med dina fina foton. Ha en bra dag!

Lena Lorentzen sa...

Jag har också varit på jakt efter en liknande tavla, men jag har inte lika bra koll på marknaden där ute som du har. Så - tack för tipset! Kram L

Angelica sa...

Jättefin tavla.
Men vilka underbara foton på dina vackara barn, såååå fina!!!
Kram