måndag 10 maj 2010

Tavellist


I Micas rum har det varit lite tomt ovanför hennes EXPEDIThylla. Men i helgen fick vi upp en tavellist. Tavellister är användbara till mycket. Foton, tavlor, böcker eller annat smått och gott kan placeras på listerna. Har sett både smurf- och pezsamlingar i snygga rader på de smala hyllorna. På Micas hylla står för närvarande en Barbastark och den fina Mica-tavlan med stjärnor som Helen (HusNrNio) har gjort. Ställde även dit Micas "Bästa boken om mig". Där har mamman och pappan lite skrivjobb att göra...






2 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Men så kul att se tavlan på plats! Och så fint det blev tillsammans med övrig inredning i Micas rum:D Skulle det vara ok för dig om jag lånade med några av bilderna till bloggen? Skulle vara kul att visa hur tavlorna ser ut där de är tänkta att sitta irl sas? Självklart länkar jag till dig i inlägget! Ha en trevlig kväll!

Marie sa...

Jag gillar tavlan jättemycket och den passar fint in på Micas rum :) Du får gärna använda bilderna i din blogg. Bara roligt! :) Jag har fler som jag tänkte maila till dig.

Igår fick jag upp den senaste beställningen på vägg (den svart-vita) bilder kommer på bloggen :) Är supernöjd!!!