fredag 27 augusti 2010

Nova Star

Philip har växt 2 dm i sommar. Minst :)
Så idag blev det en sväng förbi Pirum Parum.
Butiken med bästa och finaste barnkläderna.
Philip fick ett par nya fodrade svarta Nova Star-brallor.
Han är född -04, så det blev ju även en randig NS-tröja.


Nova star är ett varumärke för barnkläder.
Ett unikt märke med cool soft design.
Nova star startades av Helena Orlenius 2004,
när hon själv fick sitt första barn Novalieh.
Stilen är inspererad av street.
Sköna funktionella kläder med bra kvalité för massa bus.
Kollektion med attityd!

Winter army i baggy-modell
Bilder och text lånad från Nova Star.nu och Pirum Parum

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte så hiskeligt insatt i Nova Star men tror att det finns en butik i den här staden som ska ha deras plagg. Måste ta mig dit omgående för kläderna ser ju superfina ut! Ha en trevlig torsdagkväll.

HUSnrNIO sa...

Vet inte riktigt vad som hände - texten bara poppade iväg innan jag skrivit klart tror jag:S Ja, det var iaf jag som kommenterade nyss=)