lördag 7 augusti 2010

Svartvit shopping

På västkusten finns, förutom våra trevliga vänner och underbar miljö, en hel del rolig shopping. Vi hann besöka flera outlet och på det stooora gula varuhuset i Ullared hade jag med mig min alldeles egna personal shopper i form av Lena :) Hon visade mig guldkornen och vi fick med oss både det ena och andra. När jag packade upp påsarna här hemma märkte jag att det allra mesta gick i svartvitt...



Svart låda KNÄCKEBRÖD: inredningsbutiken "hemma", Freeport
Smått & Gott-skålar: Gekås
Svartvit randig kudde med stjärnor: inredningsbutiken "hemma", Freeport
Filippa K-muggar: Höganäs Design Outlet
Svarta höganässkålar: Höganäs Design Outlet
Plattaninspirerad kökshandduk: Höganäs Design Outlet
Ny lampskärm till vardagsrummet: Gekås


Välkommenlyktan på bron kommer från Gekås
Lilla lyktan på pinne: Höganäs Design Outlet


Kuddar till däckstolar från Hemma, Freeport Kungsbacka

3 kommentarer:

Lena Lorentzen sa...

Personal shopper - lärare, personal shopper - lärare... Hmm, det förstnämnda låter betydligt coolare. Tänk att det blev precis så fint med ljuslyktan som jag hade tänkt mig:) Puss!

♡ Kakan♡ sa...

Jag dööör vad mycket snyggt!!! De där kuddarna skulle jag också vilja ha....Man kan inte hitta dem på nätet någonstans tror du? Välkommen-lyktan vill jag också ha.....

Ja visst var det kul att jag mötte din Henke:-)

Kram Kakan

HUSnrNIO sa...

Massor av snygg shopping ju! Ha en trevlig kväll!