onsdag 2 december 2009

Personlig almanacka

Igår var jag in en sväng på jobbet och träffade mina härliga arbetskamrater. Omständigheterna var inte lika härliga. Det var dags att vaccinera sig mot A(H1N1). Vet ju inte om jag hade influensan, men det skadar väl inte att ta sprutan tänkte jag.


Jobbet närmar sig med stormsteg. Inte många veckor kvar på mammaledigheten. När jobbet väl kör igång kan det vara lämpligt att hålla reda på livet i en almanacka. Så jag designade min egen på personligalmanacka.se. Det fanns många färgkombinationer att välja bland. Jag fegade och gjorde en svart-vit. Naturligtvis. Man väljer hur skrivytan ska se ut och vilka moduler som ska ingå. Mycket fiffigt. Jag valde bl a "dagens träning" och "veckans att göra". Det bästa av allt är att man kan mata in alla födelsedagar. Något att önska sig i julklapp kanske?!






Katarina och Cicci - ledsen att jag offentliggör damernas ålder ;-)

3 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

En sådan där vill jag också ha!!!! Verkar både snygg och bra:-)

Ska in och kika ikväll när det är lugnare. Nu är det strax middag.

Du, var jobbar du?

Kram Kakan

Marie sa...

Kakan - You´ve got mail :)

Kram Marie

Cicci sa...

Den kalendern är supernajs! Jag har en för 2009 ;-) det måste vara nytt för i år! Men du.... Fyller jag inte 27 år. Tryckfels-nisse har varit framme tror jag!