lördag 26 september 2009

Cypern


Paradise Village

Äntligen dags! I morgon bär det av mot varmare breddgrader. Packningen pågår för fullt och vi inser att den minsta i familjen kommer att stå för den mesta av packningen. Hur som helst så väntar lata dagar vid poolen när vi kommer fram till Cypern. Den mest ansträngande aktivitet vi ska göra är att pilla bort sand mellan tårna, äta flera kilo tzatsiki och svarta stora oliver i parti och minut.

Jag kommer att fira min första födelsedag på Cypern. Men för den skull så avtackar jag mig inte kalas. All eventuell uppvaktning skjuter vi upp tills jag kommer hem. Vänligen OCH bestämt ;)




Tapeter i svart och vitt. Vad annars? :)


När vi är borta kommer det att tapetseras i vårt hus. Vi har för en gångs skull anlitat hjälp och det känns underbart skönt. Jag längtar nästan tills vi kommer hem för jag är så nyfiken på resultatet :) Så... inbrottstjuvar göre sig icke besvär, huset är fullt av hantverkare! :) Hoppas ni får en fin höstvecka här hemma i Sverige!

1 kommentar:

♡ Kakan♡ sa...

Gud vad lyxigt att få det fixat medan ni är borta!

Ha en underbar resa, njut så mycket det går:-D

Kram K