onsdag 23 september 2009

Himmelbitar

Idag kom halsbandet som jag och brorsan beställt till mamma i 60-årspresent. Vi har låtit stansa in namnen på det bästa hon har i ett fint halssmycke från duktiga Sandra på Himmelbitar. Vi valde en ring som var 30 mm för att få plats med alla fyra namnen samt två hjärtan. Fyra vita pärlor hänger som i en stav bakom. Jag tycker att det blev sååå himla fint och funderar nu på att göra en beställning till mig själv :) Det finns halsband, armband och fotlänkar i flera fina modeller. Välj bland snygga brickor, ringar, hjärtan och stavar och stansa in valfritt namn, budskap eller symbol. Jag har ju tags-halsband med barnens och Henkes namn sedan tidigare. Men nu funderar jag på ett läckert armband eller varför inte ett halsband med ett tänkvärt budskap i ringen. Kolla in Himmelbitar om du inte redan gjort det!


Namnsmycke

Eftersom mamma redan befinner sig utomlands och troligtvis inte kommer att besöka ett internetcafé för att surfa :) så kan jag blogga om hennes present. Förutom det fina halsbandet från Himmelbitar ska hon få en riktigt stooor förstoring av denna bild som vår superduktige familjefotograf Stefan fotade på Spikarna i somras. Mamma blev såå nyfiken och undrade vart vi skulle dra iväg med fotoutrustningen och alla barnen. Snart får hon se...


Kusiner på klippor

Inga kommentarer: